Wahohoh

Riktigt härligt gympass igår, blev på världens bästa humör efteråt. Klubbens gym är jättejättelitet men för magen och armarna finns det faktiskt skitbra maskiner. Vet någon (johanna) som skulle gilla det ;) Ligger ett par kilometer bort med så en perfekt liten uppvärmning att gå dit. Vilket jag gjorde idag med. Dejtade bara löpbandet dårå men sprang i 50 minuter. Inte illa pinkat för en otränad tös som jag. Men nu jäklar ska det bli biff av pannkakan!

Och så dagens
Jacob: Har du tröttnat på alla hamburgare nu eller?
Emilia: Nej asså jag äter typ aldrig det här!
2 sekunder senare
Kristin: Emilia, the hamburgers are ready..

MEN jag har faktiskt bara ätit det två gånger innan, och då snackar vi ändå om tjejen vars bästis hette Ronald McDonald hemma i swe. Cheeseburger ♥

är för övrigt inte alls lika god här, var tvungen att prova ju



Kommentarer!
Postat av: Frida

i can make you a real cheese! mummafillibaps!

2010-04-10 @ 01:33:05
URL: http://konstigtellerhur.blogg.se/
Postat av: Millis

alltså du är en mumsig cheeeze :*

2010-04-10 @ 01:37:26
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0