You was the beat on to my top line

Nehepp. Inte en endaste person har jag blivit kär i idag. Helt besviken nu. Inte ens i Elins lillebror som är på besök. Han var go dock, och ägde oss på basketen vilket kanske inte var helt otippat. Nej jag måste helt enkelt blivit kär i den där killen som trodde att jag vinkade till honom, bara att jag inte vet om det än! Så måste det vara. Aja hur som helst.. började dagen med en totaldepp, sen pratade jag med Johanna och världen blev lite ljusare. Efter en härlig löptur i solen så var jag tillbaka på topp igen. Nu ser jag fram emot imorgon fast jag egentligen inte har någon anledning. Det är så det ska vara ju.

syskonen widmark kör på teamwork

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0