I've Got A Dark Alley And A Bad Idea

Har precis varit med om det sjukaste alltså, galet. Kan tyvärr inte skriva så mycket om det men ja, allt är bra nu iallafall. Hela dagen har för övrigt varit helt upp och ner. Jack fick världens tantrum i morse, jag fick backa ur en carwash där jag fastnade flera gånger, brände upp halva pekfingret och så hade jag sönder köksfläkten. Då åt jag ändå jordgubbar med mjölk till frukost, helt underbart. Hade bara hoppats att resten av dagen skulle vara lika smarrig.

En bra grej då, träffade nämligen MIKA :D Hon är utbytesstudent i Michigan och var i Charlotte över kvällen bara, så passade på att ses en sväng. Kul! Tankarna gick tillbaka till kaggfesternas storhetstid där ett tag.. haha. Hade med mig Nathalie också och ja, då går det ju som det går. Oss två vill man inte möta i en mörk gränd. Till och med jag skulle bli rädd.

en vig Mika på en asrolig ferre


Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0