Hot Mess

Äntligen fint väder igen, har varit halvdant länge nu. Som ytterligare belöning fick jag även en snygg (läs: ful) bränna. Men bra dag, åkte och träffade ett gäng svenska brudar. 30+are men vad gör det, dom var supertrevliga. God mat bjöds det på också, tackar vi självklart JA till. Cupcakes med vit choklad, smarrigt! Haft ungarna själv i eftermiddag vilket gått helt ok. Söta lilla grannpojken svingade till sig en grand slam i Jacks baseballmatch, woho. Har jättemycket mer jag vill skriva just nu men är cptrött, imorgon lär jag inte komma ihåg ett smack av det jag ville få fram. Men sånt är livet, vi överlever nog.

Dagens bildbristbild blir så jäkla ego. Sådär såg jag i alla fall ut för exakt ett år sen, innan jag för första gången träffade min blivande man, hahaha :) Miss U.
Hur som helst, jag lovar, och då menar jag Lovar, att ta ett litet kort imorgon.




Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0