I'm on a boat

Har varit ute på båten några timmar nu. Första gången jag såg den och det var kärlek vid första ögonkastet må jag säga. Lite kallt dock, solen lekte kurragömma bakom molnen. Nurå så ska jag läsa klart min bok medans jag väntar på att Elin ska sluta jobba. Får se vad man kan hitta på en lördag som den här.


Orkar inte lägga in bilderna från idag, dom kommer senare. Här är en bild fån i somras när Olivia och jag var ute och gled med 92pojkarna :)

Kommentarer!
Postat av: Olivia

Äntligen kom bilden ut ;) Men det va göttt även om du missade vattenskidorna :)

2010-04-04 @ 19:06:25
URL: http://bjoersdorff.blogg.se/
Postat av: Pontus

Långbyxor....

2010-04-04 @ 19:38:11
Postat av: Emilia

asgött vare :) du, jag och sommaren 09 alltså, var grejer de! och jag får nog min del av vattenskidor i sommar är jag rädd ;)



vet, inte den skarpaste kniven i lådan dåva....

2010-04-05 @ 02:28:40
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0