Ett barn, herrgård och porsche i staterna

Torsdag imorgon och då är det ju nästan helg, ser vi fram emot. Men det är fortfarande bara onsdag och jag har "handlat mat", 18 jävla kassar!! Plus massa läsk och mjölk. SJUKT. Vet ärligt talat inte hur jag fick plats med allt. Kaylin bara gapade när hon öppnade kylskåpet, haha.

Har varit ensam med Allyson nästan hela eftermiddagen. Vi behövde lite 1 on 1 time. När jag låg ute i solen och fick massage insåg jag att mitt jobb kan vara rätt fint. Sen drog jag upp ett grässtrå och plötsligt var min framtid planerad genom att svara på var det kittlades mest. Jag var 10 år igen och det kändes bra. Nu mår jag inte lika toppen, min mage strejkar järnet. Gör skitont verkligen. Har inte ens kunnat äta middag och hoppar Emilia en måltid med vilja, då är det illa!

BILDBRIST är inte skoj. Fortsätter rota bland dvderna.

Kommentarer!
Postat av: lillan

har du kollat upp några billiga boenden i närheten av dig?

jag vill härifrån nu!!

de regnar i ljungbyholm idag, jag jobbar hela valborgshelgen, så just nu suger de mer än vanligt..

..men lika glad är jag för de, men gladast är nog räven!?

puss på dig stumpan ! <3

2010-04-29 @ 10:37:28
Postat av: Emilia

När har ni tänkt komma, hur länge vill ni stanna och hur mycket kan ni tänka er att betala? :) Finns rätt många ställen här omkring så något ska vi nog hitta!

Usch då, låter iiinge vidare du gumman..

Kämpa på, hej o hå :)

puss på dig <3

2010-04-29 @ 14:47:09
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: lillan

typ i början av sept. 3veckor kanske? vi tänkte åka runt lite.. har inte en aning om vad vi kan tänka oss betala.. är helt lost när de gäller sånt..:P

oh ja, jag kämpar ;)

trevlig helg plutt!

Puss<3

2010-04-30 @ 12:35:58
Postat av: Emilia

Okej, pappa och mormor kommer då också, sen kanske jag ska bort 10-12, men efter det är jag hemma iaf. Om jag var ni skulle jag nog flyga till Florida och vara där någon vecka och sen hyra en bil och köra en roadtrip upp till mig :) Sen flyga eller roadtripa vidare till NY. SÅ skulle jag gjort iaf, hahaha :) Men jag ska kolla lite på priser och såå. Detsamma lillan, trevlig Valborg :D Pusss <3

2010-04-30 @ 14:25:17
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0