Millis och Chris

Men KUL att ni får strålande solsken och jag får världens thunderstorms.. Höll på att blåsa av vägen fasen. Positivt är iaf att man inte behöver må dåligt för att man är inomhus. Så idag tog jag mig en "ta hand om mig själv dag" vilket innebar en låååång varm dusch, en liten ansiktsmask och sen åkte jag och fick manikyr. Haha så inte min grej, fattade ingenting och hon bara "tvätta händerna, torka händerna, sitt där, blabla" jag såg inte ens något handfat liksom. Men jag log och låtsades att alla från sverige är lite efterblivna, så förlåt så mycket om jag svärtat ner vårt rykte inne på salongen. My bad. Finfina naglar har jag nu hur som helst. Är fortfarande på bra humör förresten, det är väl strålande! 

en vårdag i kalmar för ungefär ett år sen



Kommentarer!
Postat av: BoelBitar

Tack Emilia! Vad glad jag blev! :) Och du är sjukt snygg, bara så att DU vet DET!



BoelBitar

2010-04-28 @ 07:47:53
URL: http://boelbitar.blogg.se/
Postat av: Jenny

ha ha haa Emilia, du är för härlig alltså. Saknar dig sååå mycket. Puss puss

2010-04-28 @ 08:12:44
Postat av: Emilia

Haha miss u too mami :) puss

2010-04-28 @ 16:52:49
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: billy

va då sol det duggar nu ,jag vet jag har

sågat ved,fortsätt på din linje att må bra!!!!

vill du att jag ska skicka något till dig

i mammas låda.

2010-04-28 @ 22:22:08
Postat av: Emilia

haha tur det, här har det vart fint idag :)

hmm, JA min hund! men han kanske inte får plats..

2010-04-29 @ 03:22:40
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0