Jobb och lite nostalgi

Gick faktiskt riktigt bra att jobba idag. Blev väckt kvart i sju av två pigga prickar och släpade mig upp till en fåtölj och halvsov en timme till medan dom spelade tvspel. Massa lego, två filmer, en runda med vovvsing och sista timmen låg vi ute och solade och gosade med en upphittad larv. Mysipys.

På tal om mys, kolla här vad jag hittade. Tagen någon gång i ettan skulle jag tro. Hu så sött! Godnatt älsklingar.

 


Kommentarer!
Postat av: Johanna

Det var tider det!:)haha

Jag vill prata med dig NUUUUU! vill berätta om min dröm ju:)

2010-04-27 @ 11:31:12
Postat av: Emilia

Haha oooja :)

Vill prata med dig med!! NUnunununu

2010-04-27 @ 12:19:54
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0