Pröva dom själv dom är jäääävligt bra

Mina fina solglasögon har blivit helt skeva. Inte så konstigt med tanke på att jag bara slänger ner dom i väskan, vilken jag i sin tur slänger lite hur som, men ändå. Eftersom det är dom dyraste brillorna jag någonsin ägt så tänkte jag prova att gå tillbaka med dom. Stod med kassabiträdet i säkert en halvtimme och diskuterade fram och tillbaka och hit och dit men banne mig, jag gick därifrån med ett par sprillans nya. Nu lovar jag att vara lite mer rädd om dom. Ett tag.

Dagen i övrigt har bestått av huvudvärk som bara den, samt en lugn kväll i sängen med en fet chipspåse framför tvn. Såg Far and Away, har sett den flera gånger men nu var det några år sen. Lika bra nu antar jag, var för trött för att koncentrera mig. Imorgon blir det jobb hela dagen. Mög.

tiden då tompa såg bra ut och inte var bananas



Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0