Promenixerar

Lill-lördag, är sugen på att dra till KM meen det kan bli lite svårt kanske. Barnen hade hur som helst halvdag så jag tog dom till en lekpark så vi fick hoppa, skrika och springa av oss allesammans. Glömde såklart kameran, alla som är förvånade räcker upp en hand. Nu har jag precis slutat och borde väl åka och träna. Dock har jag för en gångs skull ingen lust alls. Ska ut på en promenix i alla fall så får vi se om den slutar på gymmet eller ej. Åh vad spännande valen i mitt liv är, haha.

posade lite på min födelsedag ja

Kommentarer!
Postat av: Josefin

har läst din blogg från början nu :) den är verkligen hur bra som helst! :D

hur gamla är barnen du passar?

2010-04-22 @ 10:04:11
URL: http://nannydiaries.blogg.se/
Postat av: Jenny

Fin färg du fått <3

2010-04-22 @ 15:59:14
Postat av: Emilia

danke, men det ser nog brunare ut än vad det är skulle jag tro :)

2010-04-22 @ 17:17:02
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0