Föllsedagen

HEJ jag lever och mår bättre än någonsin! Tröttare än någonsin också för den delen. Har haft en helt underbar helg och vet inte var jag ska börja. Från början kanske är vettigt. Mys med the grandparents och barnen på förmiddagen, åt cookiecake tills jag mådde illa. Sen var det Spring Frolics på campuset så dit åkte jag med Elin. Där fanns skitroliga waterslides som vi gled på och så joinade vi collegebasketspelarna på planen, whu läskigt. Träffade hur mycket roligt folk som helst, och när vi kastade påsar lite på skoj var vi helt plötsligt mitt inne i en superseriös tävling. (för min del alltså, vill alltid vinna. vilket vi gjorde såklart) Efter en tids poängtorka tjongade jag in två påsar på samma gång och tack vare skriken upptäckte jag att halva balkongen med folk ovanför följde matchen. Bilder från det kommer i veckan, dom är på Elins kamera.

Efter detta härliga blev jag tvungen att hämta min familj i hamnen på grund av ett bombhot. Vad är det med folk nu för tiden vavava? Slängde mig i duschen och sen blev det middag på Toast, nu även i fint sällskap av Jenny, askalas! Med mätta magar rullade vi hem och festade till det lite med vårt partypack, hehe. Trampade tillbaka till campuset efter ett par timmar och dansade hela natten lång. Ett av furternity husen hade värsta bandet, utbytte ett par ord med den snygga sångaren efter spelningen cool som jag är. Tyvärr var det bokstavligt talat, ett par ord.. Innan jag lade huvudet på kudden hos min norrlänning tänkte jag ändå för mig själv att 19 är något jag skulle kunna tänka mig att fylla oftare. Fantastiskt bra.


glada verkar det som


Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0