Kryssning och golf

Sådär, nu är vi vidare på den här dagen då, fick bli nytt inlägg helt enkelt. Boat cruise med au pair gruppen stod på schemat och det var supermysigt. Vi fick det bästa bordet längst fram på båten, wie. "Kryssandet" gick mest ut på att höra om hur dyra husen vid sjön är och om vilka kändisar som bor där. Spännande....

Seeen kom det jag sett fram emot hela dagen, minigolfturnering! Det är min sport det. Nu fick jag äntligen visa mina skills och tog hem segern utan att ens fuska. Gick alltså därifrån med ett presentkort på 25 dollar. Nöjd. Efter mötet hittade jag, natha och annie ett litet smultronställe vid sjön. Medan dom målade värsta oljetavlorna låg jag och njöt av eftermiddagsolen med tårna vattnet. Perfekt avslutning på helgen!

blev trött på tjejens eviga posande och smällde te'na istället


Kommentarer!
Postat av: Anonym

jag bara älskar din blogg,ett sätt att veta

vad du och andra gör

här hemma är allt som vanligt,utom att bobo

har hittat ungdomen igen och rymmer i bland

ha det :)

2010-04-19 @ 21:31:34
Postat av: Emilia

söt du är, jag älskar dig!

hahaha helt rätt, han kanske letar efter mig ;D

detsamma :)

2010-04-20 @ 04:01:08
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0