I got mail

Helt underbar dag. Ingen aning om varför, men humöret är uppe i taket och seglar. Klagar jag icke på. Dock hemskaste träningspasset någonsin i morse. Ville lägga mig ner och dö ungefär. Hemmafruarna här är tydligen biffar alltså, riktigt.. stora! Så där kom tunna jag och tänkte att det är som friskis, typ ge allt - lugnare - ge allt och satte igång. Men nej, full fräs med jäkla vikter och grejer i 55 minuter och vi var bara 8 stycken framför en stor spegel så alla såg ju vad man gjorde. Men otroligt skönt efteråt ju så ska nog våga mig dit fler gånger, kanske.

När jag kom hem hade jag fått brev och det var inget mindre än Gefors Dvd!! Äntligen! Han har satt ihop bilder och filmer på klassen från alla tre åren och om jag skrattade. Så små, så fula men ack så roliga vi ser ut. Minnen väller upp, helt stört vad kul vi har haft mellan varven. Men sen såg jag Annika och no offence men då kände jag vad skönt det är att slippa plugget. Men grymt bra jobb GiverRiver, imponerad! Lär komma upp lite bilder därifrån titt som tätt i framtiden.

 


Kassa bilder, vet. Orkar inte bry mig nu nej.

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0