Mange Lambert

Hej hopp! Är på kalasens humör men trött som en gnu. Fråga mig inte varför för min dag har varit otroligt slapp. Tog Lilly på en joggingrunda och kom hem till en stor skål jordgubbar och mjölk, mumma. En timmes jobb, en timmes rast och sen ett par timmar med lilla K. Lego stod på schemat. Men nu ska jag faktiskt sova, lite mer American Idol bara. Fast jag stör mig sjukt mycket på att Adam Lambert ser ut som en emosminkad Magnus Carlsson när han pratar :/ Men dom är ju trots allt lagda åt samma håll så jag är kanske inte helt fel ute ändå.

Adam?!

Kommentarer!
Postat av: mo

det där bakomflutna före dej...va också så braaa!

2010-04-14 @ 11:35:28

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0