"I don't wanna know what we'll do next time"

Alltså Nathalie och jag får snart sluta umgås. Varje gång vi försöker göra något bra så blir det bara kaos. Idag skulle jag ta tag i mitt liv och besöka ett collage, duktigt liksom. Så Natha körde, hon har ju varit där tusentals gånger. Men nehe, inte hjälpte det, efter två timmar var vi hemma igen utan att ens ha varit i närheten av skolan. Haha, har inte skrattat så mycket på länge, höll helt på att bryta ihop. Vi frågade ändå om vägen tre gånger! Aja, slapp ju tråkig skola och fick istället en riktigt rolig "road trip" med en kär vän. Värt!

 

pricken är hemma, det blå är nog ungefär där vi körde,
krysset är skolan och det rosa den rätta vägen. bra jobbat


Kommentarer!
Postat av: Hanna

Hahha, det låter lite som när jag ska hitta någonstans. När jag fick mitt körkort våga mina föräldrar knappt låta mig köra in till stan för jag har så dåligt lokalsinne:P

2010-04-14 @ 22:07:02
URL: http://hannalarssonaupair.blogg.se/
Postat av: mo

Hahahahaha, ett gott skratt haha, tack för det Emilia!!! Hahaha

2010-04-15 @ 22:11:22
Postat av: Emilia

Hahaha då är vi två som skrattar vill jag lova :D

2010-04-16 @ 03:51:24
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0