You work at a smile and you go for a ride

Värsta dagen alltså, fy fan har aldrig mått så dåligt. Klockrent när dom började spela gamla godingen "bad day" utanför affären, åh. Ljuspunkten var Ikeatrippen med Ana, Nathalie och Jenny. Säger bara räksmörgås och päroncider, inte varje dag det inte. Sen köpte jag en jättefin skinnjacka från Lauren Conrads kollektion (alla som sett the Hills vet vem jag pratar om) på Kohl's, för vi vet ju att shopping är bäst när man är nere. Efter 25% rea fick jag ge 400 spänn och det var den helt klart värd. Billigare än böterna i tisdags liksom, hehe. Nu blir det myskväll med flickorna, un der bart. OJ, nu kom jag på att jag glömt äta ikväll! Ballerinakex for dinner anyone? Neeej skojar bara, det kan man ju inte ha till middag ;)

Singoalla får det bli.



Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0