The Last Song

Fredag och helg, då leker livet. Kände för att återuppta kontakten med plattången efter nästan två månaders uppehåll. Skinnjackan och ett par svarta jeans slängdes på sen var jag ready to go. "Wow you look.. hot!" sa min värdmamma och jag fnissade mig in i bilen. Dom får sluta snart, blir helt generad ju.. Mötte upp Ana och Jenny i Birkdale för lite häng och sen bio. Såg the Last Song och den var SÅ fin, tårarna trillade ner för de flestas kinder. Plötsligt hördes höga snyftningar och ett tag var jag rädd att dom kom från mig. Som tur var så var det bara Ana som sulkade i sätet bredvid, puh. Nu ska jag kolla fotboll, hej!


Hahaha, jag vet inte om "hot" är uttrycket jag skulle använda...

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0