En vanlig jävla muffins

Har jobbat dubbelpass med chefens mamma, gymmat och powerwalkat en timme med Sanna. Äre okej om jag är trött nu eller? Orkar inte ens bry mig om att jag sitter och kollar på Top Gear (brittiska medelåldersmän som är nördigt kära i bilar... eh). Men ja, det var en fin dag trots allt. Hade verkligen fasat för att jobba med Mimmi, meen fan vi hade det gött ihop ändå. Jag och tantan.

Och sååå mysipysigt i parken igår. Gratis cola och allt, he he. Låg där i några timmar och sen åkte jag till Majsen för att förvilla oss bort i staden. Finfin söndag alltså. Nu ska jag hoppa i säng så att det blir tisdag nångång. Tidligvakt resten av veckan, värt!

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0