Ice Skating on the Green

DOM HADE HOCKEYSKRIDSKOR! Fasen vad gött. Riktigt kul var det faktiskt, trots att vi bara fick åka på en yttepytteliten plätt med is. Roligast var nog ändå när jag och Hannah imiterade Björn Gustavsson, hahah. Eller när hon ramlade :D två gånger. Fast det kanske jag inte fick säga.. Oh well. Hon var inte ensam. 

Hade faktiskt en bra jobbmorgon med, för första gången på... evigheter. Bara för jag kom på ett sätt att väcka Al på utan att hon skriker UT UR MITT RUUUUM. Hon har nämligen blivit besatt av Zombie farm på min ipod, haha. Asgutt. Så imorse började jag med att berätta att jag plogat upp tre nya zombisar åt henne ;) Då jävlar! Bra humör resten av morgonen. Sen fick jag hem mina Clothes over bro's linnen idag förresten, wihi. Fina! Kommer nog bilder nån gång i framtiden ska ni se.




Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0