Våga styr som en kapten, våga fall som ett löv

Hade hela min dag planerad. Så har jag precis kört ut från vår uppfart när det ringer och Jack måste hämtas. Har tydligen pink eye.. kul. Sen var jag tvungen att sitta hemma i två timmar när dom var hos doktorn och det var nån gubbe här och fixade, inte gutt. Men måste erkänna att vi hade rätt kul idag ändå, jag och lillpojken. Efter ett tag satte jag honom ute med min mobil medan jag spelade basket med hunden. Tillslut blev hon så trött att hon övergav mig för skuggan i garaget. Så då ställde jag mig och trixade med en fotboll i typ en halvtimme, haha kul jul liksom. Men Kaylin övar hela tiden så har blivit smittad tror jag. Imorgon ska det bli skitväder så får väl dra mig till min engelskalektion. Lika bra det kanske, så jag har skiten över någon gång.


Just shove it in your mouth sa jag. Men han fattade inte riktigt att han var tvungen att öppna själva munnen för att det skulle funka.

Kommentarer!
Postat av: mo

Ett löv är ok.....bara det inte är...det sista!! Kram ( det finns ju så himla många) mo

2010-10-13 @ 19:27:39
Postat av: Emilia

Så sant :) kramkram!

2010-10-13 @ 19:34:06
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0