Kanelbullens dag

Berättade ju aldrig vad jag hittade på igår. Det var en såndär typisk söndag när man inte känner för att lyfta ett finger. Vaknade vid 8 ändå, morgonpigg som man blivit. Upp och äta frukost med la familia och hjälpte barnen att bygga en army tank... Mycket spännande projekt. Efter lunch bestämde jag mig för att ta en powerwalk. När jag gått i över en timme började jag bli orolig för jag kände inte riktigt igen mig längre. Ringde Elin och jovisst, var 3 kilometer åt fel håll. Haha sämst! Menmen, var bara att ta löpet tillbaka igen. En halvtimme senare var jag hemma och oj, har aldrig varit så skönt att se sin gata igen alltså. Resten av dagen gjorde jag så lite som möjligt, det var göttare än mos.

Idag bestämde jag mig för att hoppa engelskalektionen. Måste plugga inför provet imorgon och har hur mycket tvätt som helst att vika. Plus att städtanterna kommer i eftermiddag, så får dra till collegespåret eller nått. Sen måste Kristin läst mina tankar eller nått för imorse blev det kanelbullar! Hur bra som helst.


Kommentarer!
Postat av: Hannah pannah

"morgonpigg som man har blivit" xD SÅ. SATANS. SANT hahaha

2010-10-07 @ 01:51:31
URL: http://lillhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0