Pa o Mo dag 4-7

Nu jävlar ska jag ta tag i det här, en gång för alla. Fortsättningen på resan. Dagen efter konserten fick vi för oss att utforska området runt Disney World. Det var inte så att vi körde vilse eller inte hittade dit vi skulle, utan vi kände bara att se vägarna runt om helt enkelt.. Efter ett tag gav vi upp och for vidare till ett stort outletställe. Vet inte vad det är med shopping men alla blev på bättre humör efteråt. Själv hittade jag två par converse och en tshirt så var mer än nöjd.

Vi tog oss sen hela vägen till Ocean Drive, Miami trots en sjuuk thunderstorm. Pappa var så nervös att knogarna vitnade när han höll i ratten, jag var mest rädd för att han skulle sluta andas. Men det gick kalas! Dagarna i Miami tillbringades mest på stranden, restauranger och vår mysiga uteplats. En av dagarna gjorde vi dock en liten utflykt, nämligen till naturreservatet Everglades. Där åkte vi airboat och kikade på alligatorier och sköldpaddor. Riktigt kul faktiskt! Sen fick jag ju gosa med en bebis alligator, åh så söt! Ville pussa på den men djurskötaren sa att dom pussar tillbaks, så jag hoppade det.




south beach


"they eat, sleep and make babies" rätt soft liv ändå


gosigt


på tal om exotiska djur hittade vi även en kräfta

Kommentarer!
Postat av: Jenny

Ha ha haaa, pappa = Kräfta kul <3

2010-10-04 @ 08:22:52
Postat av: mo

Jaa å som ömsade skinn ( skal )...dessutom... Mitt i nysningarna o snörvel...verkade va en biverkan eller nåt...Hö,hö

2010-10-04 @ 14:41:32

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0