Who's gonna run this town tonight

Jobbade kväll igår, men bara från typ 6 så det enda vi hann med var att äta och kolla film. Köpte Dinosaurs till twinsen i födelsedagspresent så vi kollade på den. Hade glömt bort att den var så hemsk, dom bara dör ju allihop. Men svenskt godis på det och allas humör på topp. Kalas vetni.

Söndag idag då ja. På söndagar ska man inte göra nånting vettigt så det gjorde jag inte heller. Blev en massa skype, först mamma och Alva (som sjöng en hel nick jonas låt för mig, asfint...) och så Olivia. Mitt när vi pratade ringde Elin till hennes mobil så då pratade vi alla tre, hur gutt som helst ju. Sen mötte jag upp tjejerna för lite shopping och bio. Vi såg the Town, asbra var den faktiskt! Massa pangpang and some loooove. Missa inte den.



Kommentarer!
Postat av: Jenny

Ett förtydligande bara ;-) Det var Alva som sjöng, inte jag hi hi

2010-10-25 @ 08:00:59
Postat av: Emilia

ahjaja hörde dig minsann tralla till lite i bakgrunden, ljug inte nu ;)

2010-10-25 @ 20:55:25
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0