Scaaaary night

Blev lite spontant Scarowinds ikväll. Så jävla ROLIGT, och läskigt :D Jag älskar ju Carowinds i vanliga fall och nu var det liksom mörkt, dimmigt och en massa läskiga figurer överallt dessutom. Vi inledde det hela med ett Haunted house och vi fick såklart gå först i ledet.... Så jag klängde mig fast på Jenny och försökte att inte svimma av skräck när det sprang fram monster från höger och vänster. Sen skulle vi åka min favorit, Intimidator. Tror ni inte vi hamnar i vagnen längst fram. Haha åååh läskigt. Sen hamnade jag bredvid en stört lång kille på nästa rollercoaster, "if I scream.. don't think less of me", han var skön. Resten av kvällen gick mest till att garva åt Jenny och Maria, som skrek åt minsta lilla och tog löpet så fort dom såg ett monster. Önskar jag kunde säga att jag var mycket coolare än så.. men ett tag blev jag jagad av en kille och sprang nästan omkull för jag var så rädd, hahah FY! Riktigt kul kväll i alla fall, vet inte när jag skrattade, eller skrek, så mycket sist. Detta kommer inte min röstlärare gilla, hehe. Får hon ta. Men nu så har hur som helst korvskinnsjeansen åkt av, kaggoverallen på och jag myser ner mig framför lite idol. Inget att klaga på här borta.


fett dåligt försök att se farlig ut

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0