Still got game

Ibland känner jag mig så glad att jag bara måste hoppa lite upp och ner. Så det gjorde jag nyss. Har ingen aning om varför jag är glad dock, men varför analysera söder något som bara är bra? Har kört hit och dit och fram och tillbaka hela dagen känns det som, men det var rätt gutt ändå. Fick alla rätt på mitt prov med, kalas! Trots att jag övat på helt fel saker.. Fick tillomed en liten glad gubbe för mitt svar på "Describe how you breath efficiently" och jag visste inte ens vad efficiently betyder, hehe. Effektivt tydligen. Aja, gick ju bra ändå. Nu ska jag krypa ner under täcket i min hossmotröja. Det är hål i den. Alltså ett extra hål, förutom dom där fyra som liksom är nödvändiga för att det ska funka. Men det gör ingenting :)


Godnatt önskar Emilia och Jackimoe

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0