Jag bär tyngden utav rymden, ändå finns du i mitt hjärta

Hejhopp i lingonskogen, imorgon bitti åker vi till Bald Head Island. Kommer hem på måndag, så jäkla skönt med långhelg! Tar nog inte med mig datorn, så ni slipper mig ett tag. Gutt för er. Idag har jag haft fullt upp och sitter nu med en halvfärdigpackad väska och en dos panik. Hatar att packa, h.a.t.a.r. Har lagt in femtielva låtar på ipoden med men alltså.. om jag inte tar med datorn kan jag ju inte ladda den sen, jobbigt läge duuuude. Aja, måste fasen sova. Upp vid halv sju imorgon och göra frukost. Kanonkul.



Bild från förra familjesemestern, hoppas det är lite mindre snö utanför fönstret denna gången. Sjukt att det var 7 månader sen.. känns verkligen inte så. Shit alltså.

Kommentarer!
Postat av: Anonym

Kom in på din första blogg nyss och jag kunde inte sluta läsa inläggen:) kom fram till inlägget om filmkvällen här hemma med john tucker must die" Minns verkligen den kvällen. Det var tider det:D miss you<3

2010-10-17 @ 20:00:50
Postat av: Emilia

Jag minns den med :D När vi lurade dig att det var killar på taket, hahahaha! Underbart var det, saknar dig med!! "ändra ifrån haaagby till lindsdaaal" <3

2010-10-19 @ 03:05:33
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0