Oh vilken härlig dag

Så, jag har nu spenderat ena delen av min lördagskväll här hemma med att slå in paket. Kände mig lite tragisk ett tag men fasen så fint det blev. Kaylins paket har stående ränder och Jacks liggande, så då blev det ju lite problem med deras gemensamma present. Grym som man är blev det.. damdamdam.. sneda ränder! Ska man göra något töntigt ska man göra det bra. Andra delen av kvällen ser ut att bli film, inte mig emot då jag är sjukt sugen på estrellas chips och det är precis vad jag tänker gräva fram ur min skattkammare... (aka. garderob)

Träffade Elin förut, för lite football på colleget. Davdison sög. Men det var kul ändå. Blev en promenad till mainstreet, smoothie på Summit är det bästa! Sen så la vi oss i gräset och pratade lite under en molnfri himmel och 30 grader. Lovely.


Kommentarer!
Postat av: Hannah pannah

jag måste komma upp och hänga med er lite hör jag ;D

2010-10-21 @ 02:32:22
URL: http://lillhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0