So many things I’d say if only I were able.

Trodde jag skulle ha lite mer tid idag att berätta om helgen men som vanligt stressar jag mig igenom dagen. Tillslut ligger man här i sängen och undrar vad som hände.. Satt i alla fall ett par timmar hos tandläkarn för Kaylin tog av tandställningen. Kollade parlamentet och skrattade högt flera gånger, haha. Nytigt.. som dom säger i Blekinge. Googla det ni kalmariter.

Nu ringde Annie och berättade att hennes föräldrar fått sparken båda två. JEEZ, hur stora är oddsen liksom? Så nu måste hon antingen hitta ny familj lite snabbt eller åka hem eller.. gifta sig!! Själv hoppas jag på det sista för jag vill ju gå på bröllop :D hihi. Och som det ser ut nu lutar det faktiskt mot just det. Spännande. Aja, godnatt nu.



haha, extremt bra bilder känner jag. men ja, före och efter.

Kommentarer!
Postat av: Hannah pannah

vafan är nytigt? xD

2010-10-21 @ 02:21:58
URL: http://lillhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0