Snart helg!

Engelskalektionen var inställd, såklart, min vanliga tur. Så åkte och fixade mig en halloweenkostym en gång för alla. Vad jag ska vara är en hemlis, än så länge i alla fall. Seeen tog jag äntligen tag i det och köpte en iPod touch. Jag är KÄR! Får nog bli en iPhone när jag kommer hem sen ändå. Kanske. Fast jag gillar ju min mobil. Den är så liten och gosig, och överlever trots att jag tappar den fem gånger innan frukost. Men nu måste jag sova, mycket på schemat imorgon.. Natti.



Nu kanske det blir lite mer kort tagna med. Här är ett snyggt ett på Kaylin med en av sina nya födelsedagspresenter på sig. Vilken annan 9åring önskar sig solbrillor för tusen spänn liksom? Skitunge :)

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0