Pa o Mo dag 8-11

Sista rycket!!

Lämna Miami var inte alltför kul, riktigt skönt ställe. Alla är så avslappnade på nått sätt. Men nya äventyr väntade, det var dags för Disney World. Vi var på Magic Kingdom som är parken med slottet och figurerna och hela faderullan. Vad vi inte visste var att kyrkorna hade bestämt sig för att ha värsta konserten där just denna kvällen. Men ja, det gick bra ändå. Space Mountain som alla snackar om var ju faktiskt grymmast med. Sen kunde man ju hoppat lite interaktiva grejer som den när Stitch rapar chillinötter i ansiktet på en, haha fy vad äckligt alltså!

Måste ju berätta om stället vi bodde på den natten med. Ett sånt där halvslaskigt drive in motell typ. Med en vending machine utanför! Ännu en sak att bocka av från görainnanjagdör-listan. Yes! Nejmen helt okej var det faktiskt, mysigt ju. Frukosten däremot.. mini doughnuts. Och då menar jag bara mini doughnuts. My goshhh. Hade massa bilder på stället, men verkar som att dom har försvunnit... Lördagen bestod mest av bilåkning, från Orlando till Davidson. Hittade ett jättemysigt hotell vid main street. Supergulliga kvinnor som jobbade där, med den sötaste southerndialekten.

Söndagen bestod av en vandring runt colleget, shopping på Target och middag med familjen. På kvällen träffade vi Elin och jag tillbringade natten på hotellet. Så blev det då måndag och sista dagen.. Efter lite ompackning, fix och trix åkte vi till the White Water rafting center. Kollade på folk som paddlade runt i forsen och åt god mat. Sen var det bye bye vid flygplatsen och jag var så tårögd att jag vinkade till fel bil när jag åkte därifrån, haha.

BRA vecka, underbart att få träffa och krama om dom man älskar! Har lärt mig mycket med, till exempel att tvättsvampar lever i havet (vilket förklarar varför svampbobs bästa vän är en sjöstjärna) och hur man sätter i öronproppar. Tur det, eftersom vi alla tre tydligen snarkade på rätt så bra.







Tack pappa och mormor för att ni kom. I LOVE YOU ♥

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0