I need another story..

Hej Kaj! Är helt sjukt trött, har mått illa i flera dagar och ja, jag vet inte vad det är med mig riktigt. Men humöret lyckas ändå vara bra på nått konstigt vänster. Lekte med Jenny igår och vi färgade till min kalufs. Om man inte kollar så noga blev det fiint. Men om man är sådär jobbig och ska zooma in hårbottnen äre väl sådär, aja det får duga tills hennes familj har åkt hem i alla fall. Hon är den enda jag litar på när det kommer till mitt hår, grym. Elva veckor kvar som au pair nu på tal om chillinötter. Gäller att ta vara på dagarna. Snart hemma i HAGBY igen.


Ett stycke coola bruds, LOVE YA sis.

Kommentarer!
Postat av: Annniiis

Jag gillar ändå sista meningen meeeeeest i detta inlägg! Vi skulle festa satan när jag fyllde år i februari!!!!! vad hände ;o jo du åkte ifrån mig! Du kan ge dig fasen på att du får stå ut lite med mig när du kommer hem! För jag gillar torduvlar åde! Du med har jag hört ;) hihihihii.

2010-10-27 @ 08:56:38
URL: http://annnagrohn.blogg.se/
Postat av: misan

JAAAA, KOM HEM TILL LILLA HAGBY!!

2010-11-01 @ 00:50:20
Postat av: Millllis

Hihi, kommer snart MysMis :D

2010-11-01 @ 02:06:29
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0