As long as you'll be my friend at the end

Bra dag igen, mitt liv är fyllt av bra dagar. Njuter av varenda dag jag får vara kvar här. Skrev dock prov idag och kändes ju nödvändigt att köra en halvtimme för ett prov på 20 minuter och sen hem igen.. jajaa. Imorgon efter lunch ska vi fira tvillingarna på värsta vattenlandet. Ana ska med och jag får tydligen leka hur mycket jag vill så det ska jag banne mig göra. Woho!

Idag fyllde min före detta låtsassyster år förresten. Hur hon blev det är en lång historia som vi kan ta en annan gång. Men hon var en bra storasyster, precis sådär som dom ska va. Ni vet, lära ut en massa roliga historier som egentligen var för grova för mina stackars mellanstadieöron. Ett av dom starkaste minnena från vår tid är ändå när vi var på besök hos hennes kusiner. Vi spelade kort (sjukt mycket kort spelade vi på den tiden) och jag skulle skrika fuuuusk, åt Martin tror jag. Men bytte ut u mot i.... Tycker fortfarande det är pinsamt.


Jullan och jag några år innan vi blev sisters

Kommentarer!
Postat av: mo

Åååh...pratade JUST med Ilona... Ljuvlig bild med våra 2 söta barnbarn Julia o Emilia!!!

Stora kramen från oss båda

2010-10-06 @ 09:55:22
Postat av: mo

Snälla!!!! Ta bort föregående kommentar, snälla... Jag blandat ihop Ilonas Julia o Jullan..Föörlåååt

2010-10-06 @ 10:40:24
Postat av: mo

tack!

2010-10-06 @ 18:46:24
Postat av: Lena

ååååh, så söta! Detta var när vi hämtade kattungar i Skåne. Oliver? Hette han så? Jullans tröja är ljuvlig!

2010-10-06 @ 21:22:52
Postat av: Emilia

varsågod mormor, jag älskar dig :)



jaa, oliver och lisa :D visst är den, sockersöt!

2010-10-07 @ 03:18:08
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: misan

ååhhh, alla kortspelen kom till och med jag ihåg, vet inte hur ofta jag sprang upp till er och spelade kort! vilka tider! :P haha

2010-10-08 @ 20:46:44
Postat av: Emilia

hahaha det var det bästa ju :D vi får ta upp det igen när jag kommer tillbaka. typ neger & president och sjuuan!

2010-10-08 @ 21:20:19
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: misan

det borde vi, utan tvekan! ;)

2010-10-10 @ 23:37:41

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0