9 månader i staterna, 9 år fyllda för twinisarna

Sjukaste idag. Satt på trappen och väntade på barnens buss när en kvinna går förbi med hennes hund. Den sliter allt vad den har och jag kan liksom inte sluta kolla för det ser så jobbigt ut. Sen kommer det en bil och jag känner att det kommer gå åt helvete. Helskumt alltså, jag visste precis vad som skulle hända. Och jodå, plötsligt så sliter sig hunden och PANG säger det. Kvinnan skriker och bilen stannar, men vovven var okej som tur var :) Men skitläskigt! Tänk om det hade varit Lilly, jag hade ju svimmat på plats, haha.

Jack och Kaylins födelsedag idag alltså, fast vi firade som sagt den igår. Men fint väder fick dom i alla fall. Så jag hängde på mitt hemliga lilla ställe innan jobbet. Mitt i sammhället går det in en lång grusväg genom skogen och vid ena änden ligger en gräsplätt bredvid en sjö. Fiiint är det. Där kan man sola med, vill inte direkt ligga och fläka ut mig utanför Micks kontor ;) Nej nu ska jag svälja irritationen över att det inte går att se paradise och sova istället. Godnatt!


Lilly/Lillster/Lillian/Lillpup/Poochie/hundjäveln ♥

Kommentarer!
Postat av: billy

gå och lägga sig och sola!!!

här är det vantar och mössa på morgonen.

ha det godare än mos"""""



2010-10-14 @ 20:11:12
Postat av: Emilia

ja det är rätt okej får jag lov att säga ;)

haha göööött, göttare än mos. saknar dig!

2010-10-15 @ 00:39:40
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0