My Boys

Idag lyckades jag komma till skolan utan att åka fel en endaste gång. Bara för att få veta att mina timmar inte räknas förrän den 24:e.. Alltid ska det vara nått. Fick i alla fall göra ett test och pröva nått program på datorn. Fett tråkigt, men måste man så måste man. Behövde bara jobba en timme sen, plus hämta Jack från hans soccer academy. Helt okej! Kvällen tillbringades på starbucks med tjejerna och jag drack min första Chai Latte. Enligt mig smakar det som drickbar kanelbulle och mjölk, på ett dåligt sätt. Men det gick ner som allt annat.

Skypade även med Boking för första gången på asballa länge och nu vet jag vad som verkligen saknas här. Killkompisar. Speciellt Philip då, som jag verkligen kan säga ALLT till. Tror knappt det finns något vi inte vet om varandra, rätt underbart det där. Killar är så okomplicerade ibland. Sen att hans familj är typ den gulligaste på jorden gör ju inte saken sämre, love them!

Eftersom Boking har den största kamerafobin ever, så får ni två andra hunkiga boys från en dag i Köpingsvik. Killen till vänster på bilden är ständigt singel och sökande (nu har han gått så långt att han skaffat katt...) droppa en kommentar om ni är intresserade / vill rädda honom innan det är försent. Tillhör förövrigt det Wiebertska släktet, vilket är väldigt söta personer ska ni veta.

 

Mycket det blev nu. Godnatt


Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0