Är ju så jävla rolig.. egentligen

Åh, jag önskar att jag var kompis med Edward Cullen. Eller det behöver inte nödvändigtvis vara just han, men bara någon som kan läsa mina tankar. För ibland så tänker jag så sjukt roliga grejer! Jag kan i princip stå och putsa fönster (bra exempel för det gör jag ju så ofta) och komma på världens roligaste tanke. Men eftersom jag är så stört dålig på att förklara slutar det oftast med att folk skrattar åt mig istället för med mig. Fatta irriterande!

här väljer till exempel dom flesta att skratta åt,

jag själv tycker uppenbarligen att det är skitkul på riktigt..

 


Kommentarer!
Postat av: Hanna

Men det är ju roligt att bli skrattad åt :P Haha

2010-05-29 @ 23:46:33
URL: http://hannalarssonaupair.blogg.se/
Postat av: Nina

HAHAHHA, du är underbar!

2010-05-30 @ 00:31:52
URL: http://ninasverkersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0