This is my life

Idag har jag suttit i ett väntrum i tre timmar, barna skulle på undersökning. Fick höra att jag och Allyson var såååå lika och jag vet inte riktigt om dom köpte att vi inte är släkt. Sen kom vi hem och åt lunch och en timme senare skulle dom iväg med båten. Jahapp sa jag och tackade för mig. Jobbade alltså bara sex timmar ungefär men jag är ändå astrött. Har precis ätit köttbullar och ris vilket kanske inte låter så jättegott men ah, mat ♥. Nu ska jag dra till Elin och traska lite. Och så glömde jag publicera ja, haha. Aja, vi åkte till collegespåret i alla fall, myselimys sådär innan hon far, buhu. Men jaha, bara till att ladda för ett 10 timmars pass imorgon nu då, yay.

P.s. Tack Europa, fler än jag som tycker Anna låter som hon satt en padda i halsen ungefär. Tur vi har Robban Wells bakom flygeln i Vitrysslands nummer.

HAHA, vad ska man säga.. biffeN

Kommentarer!
Postat av: Anonym

jag håller med om anna

puss hej ;)

2010-05-28 @ 23:26:36
Postat av: Emilia

men eller hur ;)

du glömde namnet igen, haha puss!

2010-05-29 @ 06:51:26
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0