Cha cha bloggen!

Som en försmak på sommaren har jag nu jobbat två hela dagar. Idag fick jag även upptäcka poolområdet, riktgt najs. Känner på mig att vi kan bli riktigt bra vänner, jag, solstolarna och flytringarna. För att inte glömma badvakterna.. I natt fick jag tydligen punktering så det blev lite smärre kaos runt lunch, men barnen var hur söta som helst och vi löste det tillslut. De här två dagarna har faktiskt gått över förväntan! Förutom när dom vägrade åka till Ben & Jerrys igår. VAFAN, vilka normala barn tackar nej till glass?? Aja, efter jobbet igår lagade jag spaghetti till en mindre familj och åt upp varendaste strå, ibland tror jag Clare har rätt i att min mage är bottenlös. Sen åkte jag till stället där Elin har hästarna, men det berättar jag om imorgon för nu är jag alldeles för trött i kepsen. Ikväll har jag haft en mysig dejt med en brasilianska, ett paket ballerina och en bra film på mitt rum. Älskar att kolla komedier med Ana, även om inte filmen är rolig kan man skratta åt henne varje gång hon lägger av ett asgarv, underbart.


Random inlägg, random bild.
Söt liten froggie som hängde utanför huset.

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0