92

Trodde jag skulle sluta vid halv nio men fick huset för mig själv vid halv sex, sweet! Hörde att det var fint väder i Kalmar (eller ja, jag såg på facebook såklart. gissar att 80% skriver typ "var tog solen vägen?" imorgon, haha) och det har det varit här med, för första gången på hela veckan. Jag var självklart tvungen att vara inne och vika tvätt, men what to do. Medan jag väntade på tvätten rensade jag hela min garderob och fasen vad mycket kläder jag samlat på mig. Har dock inte köpt nånting denna veckan faktiskt. Förutom bananer, hehe.

Hann med en powerwalk bort till Nathalie också. Vi gick en runda och kollade på hennes bil som hon crashade igår. Tror minsann det är HON som är oturen i vårt förhållande och inte jag!! Men så har ju jag också crashat en bil så jag ska väl inte säga så mycket kanske. Aja, vi lever ju och mår bra i alla fall och det är huvudsaken har jag hört.

Nu ska vi dra till Birkdale och dricka Frappuccino. Ciao!

Nya favoritlinnet. Hur klockrent?

Kommentarer!
Postat av: Jenny

Ja, verkligen klockrent :-)puuusss

2010-05-21 @ 10:05:05
Postat av: mo

2010-05-22 @ 18:10:35
Postat av: mo

2010-05-22 @ 18:11:19
Postat av: mo

Hmmm nåt ble fel antar jag. Ja,ja men vet du var din pa håller hus?? I alla fall jag BEHÖVER din adress som ska uppges i visat som jag måste söka snarast! Biljetten är klar

krams

2010-05-22 @ 18:14:23
Postat av: Emilia

har mailat adressen :) puss

2010-05-22 @ 18:29:18
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: billy

har prarat(finns det ett sådant ord ) med mormor

så att jag hoppas att hon har fått din adress

vi planerar resan för fullt

ha det,;)

2010-05-22 @ 22:53:52
Postat av: Emilia

(nej jag tror inte det) ;) yup, she has.

kommer bli kalaaaaas dady

2010-05-23 @ 04:35:36
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0