The Froggie Dance

Sådär, nu slipper jag oroa mig för mardrömspasset, jag har blivit portad. FÖR biffig helt enkelt, hehe. Ja vi kan ju låtsas det i alla fall. Besökte barnens skola idag hur som haver, dom hade bord från olika länder i ett rum som dom små andraklassarna skulle gå till. Kan ni gissa vilket land jag var tvungen att företräda? Japp, 10 gånger (kändes som 73. Minst) berättade jag om svenska traditioner och då främst midsommar. Den barnvänliga versionen alltså, där familjer samlas och äter massa mat, inte den där ungdomarna super sig fulla ute på öarna. Sen delades det ut swedish meatballs och så gjorde vi blomsterkransar av plastblommor.. Ajaaa, vad gör man inte för familjen. Nu kom jag precis hem från Summit där jag drack den godaste smoothien ever. Dags att sova,är trött som en gnu. Godnatt.

"and we do this dance where we like.. act like frogs"


Kommentarer!
Postat av: Jenny

Underbart ju :-)Varför har du blivit portad? Kram Mami

2010-05-19 @ 15:35:06
Postat av: Emilia

Nu vet du dururu!

2010-05-19 @ 20:49:52
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0