Impossible

Fuck. Hade tänkt vara duktig och spara pengar denna veckan. Men så körde jag till Northlake för att köpa tandkräm och vips så låg det två par skor och lite annat smarrigt i min kasse.. hm. Sa hej då till halva lönen och det är bara tisdag. Hopplös! Jaja, så kan det gå. Kan spara nästa vecka i stället :)

Var ute och gick med tjejerna ikväll och hade kul åt Ana som tyckte en groda var läskig. Skratta bäst som skratta sist, två sekunder senare dyker värsta mördarspindeln upp och gissa vem som skriker. Vi började fundera på om det var all spänning för denna gången men efter vi sagt godnatt gick jag rätt in i ett träd. Vet inte hur jag lyckas alltså. Plus att det kom en kompis till åttabeningen in på mitt rum nyss! Men jag slängde mig över honom och nu är han dead and gone.

Asbra låt:




Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0