Elin Widmark

Min bästastebästevän här i det stora landet. Om lite mer än en vecka åker hon hem till norrland och det känns inte alls bra. I fredags anordnades det en överasknings/avkedsgrillning för henne och när jag rullade in på gården och såg "we love you elin"skylten the Allreds hade gjort fylldes mina ögon av tårar. Men det visade sig vara en kväll i glädjens tecken och det var råmysigt. Det fanns en liten brasa där vi grillade marshmallows och gjorde Smores. GOTT. Roligast var när Eliabeth, Elins hotmum, berättade om vår lilla komplott där vi försökte få dit en kille hon har träffat lite grann. Problemet var bara att hon ringt fel kille! Vek mig av skratt när jag insåg vem det handlade om, sjukt kul.

När vi lekt med alla barnen, grillat lite mer och snackat med ett stort  fan av Kurt Wallander säger Elin "ska vi rida?". Klart vi ska det! Mina jeans är såklart alldeles för tighta så jag hoppar upp i damsadel och vi skrittar ut i natten. Då kommer vi med den smarta idén att ta kort och poff så sitter jag i backen. Försökte ta mig upp på lite olika sätt vilket det finns charmiga bildbevis på. Lyckades inte så bra, men var kul så länge det varade, haha.

Nu till det bästa. HON KOMMER TILLBAKA om allt går som det ska. Jag hoppas verkligen och håller alla tummar jag har. Hur ska jag klara mig annars?




One Smore (once more, hehehe. kul emilia, kul)
kex, choklad och marshmallows. perfekt combo


Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0