And the winner is..

Har bänkat mig framför the Academy Awards, eller Oscarsgalan då. Har aldrig kollat på det innan men det är kul faktiskt. Och massor av snyggingar! Tänk bara Zac Efron, Taylor Lautner och Jake Gyllenhaal (som jag tyvärr inte kan gifta mig med enligt Kaylin. han är för kort. fasen med) i smoking, yum. Helt okej att somna till liksom. Men bion då, väldigt lustig. Har aldrig riktigt gillat Alice, hon är så skum. Johnny Depp var dock charmig som vanligt och drottningen gjorde halva filmen. Annars nja, sådääär tyckte jag.

Ps. Sandra Bullock vann bästa kvinnliga huvudroll, yesyesyes! Och talet var såå fint, åh. Nu kan jag äntligen lägga huvudet på kudden och sova, godnatt.



Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0