Thanks for loving me, cause you're doing it perfectly

Jag älskar lördagar! Då är familjen nästan alltid iväg på matcher på morgonen vilket innebär att jag får sova ut. Att vakna vid halv nio idag var som en dröm. Igår däremot var barnen hemma från skolan. Väcktes genom att Allyson slängde sig på mig klockan sju och alla invaderade mitt rum... Dagen fortsatte lite i samma spår och slutade med att jag satt trött som ett as på fox and hound. Annies kommentar "where's the crazy girl who's always laughing, smiling, singing and dancing?" Ja, den flickan hade nog redan gått och lagt sig. Men det var trevligt i alla fall, bara älskar att vi kan sitta och prata om ordet shampo i 10 minuter..

Var iväg och träffade den där skellefteåbon tidigare idag. Vi besökte downtown Mooresville vilket var ettmysigt (som elin skulle sagt) ställe, som att resa tillbaka i tiden lite. Sen prövade vi oss på lite football och jag SKA lära mig reglerna. Ja det ska jag banne mig göra. Tog ett par promenader också, innan och efter en helt underbar lunch i solen. Det var jättefint ute idag, nästan 15 grader och klar himmel och på måndag ska det bli upp mot 20, woh! Skulle gärna vilja skriva att våren är tillbaka för gott nu men då kommer det väl snöa hela nästa vecka bara för det.

Jobbat ikväll men var inte så ansträngande. Pizza, popcorn, en film och sen var det läggdags. Pratade lite med Elvis som förövrigt kommit med goda nyheter. Han kommer förmodligen hit i September. Kommer bli roligare än roligast! :D


Kommentarer!
Postat av: johanna

lär dig reglerna dock tror jag att du lär dig de snygga spelarna förs!:D

2010-03-07 @ 14:39:39
Postat av: Emilia

hahaha så rätt så rätt :D

2010-03-07 @ 15:47:20
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: Nathalie

adam lambert är g r y m :D

2010-03-08 @ 16:40:23
URL: http://nathalieselen.blogg.se/
Postat av: Andreas

Det blri kalas(Y);)

2010-03-10 @ 14:15:08
Postat av: Emilia

For sure :D

2010-03-10 @ 14:58:01
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0