GLAD

Riktigt fint idag med! Om man bortser från vädret, massa regn. Vaknade av att Jack stod lutad över mig med världens leende och sa "goood MORNING!". Jobbade några timmar medans mina hostparents tävlade thriatlon. Gick rätt bra för dom faktiskt, woho. Sen träffade jag den nya svenskan Jenny, vi for till Ikea och åt massa köttbullar. Mycket trevligt, från det att hon satte sig i bilen gick bådas munnar i ett kan man säga, haha. Köpte kanelbullar till familjen med och tänkte mig en liten kvällsfika. Men nehej, det äter man tydligen till frukost..? Där ser man. Umgicks med familjen större delen av kvällen, mysigt. Fick skitbra nyheter med, som jag inte kan dela med mig av riktigt ännu. Åååhå, cliffhanger.



Kommentarer!
Postat av: mo

Undrar om de verkligen e samma köttbullar som här??? För dom e goa , i alla fall i Malmö, häromdan! Köttbullskraaam...

2010-03-29 @ 17:01:09
Postat av: Emilia

det är det, dom är supergoda :D och allyson blev glad: "she bought swedish meatballs!!! dady did you heeear?" haha

2010-03-29 @ 17:58:29
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0