Vår

Åh, jag är på så himla bra humör! Har pratat med pappa för första gången på flera veckor, och min Maja, och så Eddes mamma, hihi lika söt som vanligt. Annars har jag tränat stenhårt samt förstört det genom att proppa i mig massa kex, påh.

Mick åkte innan lunch och var superglad för han skulle till sin gamla collestad Chicago och jobba. Jag var också glad, riktigt skönt att vara lite ensam i huset även om det bara tills imorgon kväll. Förresten, ni ska se väderleksrapporten för denna veckan alltså, 29 grader på fredag, helt galet! Då jobbar jag ju ifs, men vi lär ju inte sitta inomhus direkt. Skönt å höra att våren börjat komma till er där hemma med. Nu drar vi på oss solbrillorna tillsammans och njuter va.

solglasögon - check

vår - check

njutning - check

grymma tjejer - check

resten spelar ingen roll



Kommentarer!
Postat av: Anonym

Som om du bryr dig om vädret här hemma ! ; )

2010-03-30 @ 21:49:33
Postat av: Emilia

Som om jag bryr mig om dig, fjant ;)

2010-03-30 @ 22:40:31
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: Andreas

lämna mitt liv ; )

2010-03-31 @ 22:39:06
Postat av: Emilia

men K

2010-04-01 @ 01:20:40
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: Andreas

Tack <3

2010-04-01 @ 15:02:57

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0