Uhm.. green then?

Fuzzy wuzzy was a bear, fuzzy wuzzy had no hair, fuzzy wuzzy wasn't very fuzzy was he? Åh, stuck in my head so bad. Satt på Starbucks och rabblade och gubben vid det andra bordet bara garvade åt mig.. :/ hah

Gillar dock resten av dagen. Promenad med Nathalie, träning, TACOS mmh, gungan i parken tills jag nästan snurrade omkull och tillslut Birkdale med tjejerna. Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne om vi nu ska fortsätta med ramsorna. Jag trivs, jag mår bra, jag har det underbart. Men jag saknar er massvis, lovar.

Dagens citat av Ana: It's not orange really.. but it's.. like carrot!


Kommentarer!
Postat av: billy

saknar dig med och håller med mo

2010-03-24 @ 17:31:36
Postat av: Nathalie

Tack snyggis :D har du hemlängtan?

2010-03-24 @ 17:38:52
URL: http://nathalieselen.blogg.se/
Postat av: Emilia

saknar dig pappi, vill höra allt om resan ju :)

2010-03-24 @ 20:15:45
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0