Bye Breck

Oj, glömde helt bort att skriva igår. Det var i alla fall en slapp dag, tvärtemot vad jag trodde. Kollade massa film, har sett 12 stycken på denna resan.. Sen åkte kusinerna hem och vi andra åkte till restaurangen Eric's, väntetiden var 1,5 timme så vi barn (ja, i fall som detta räknar jag mig själv som det, hihi) fick pengar att spela för i deras stora spelhall. Saknade faktiskt pappa lite, det brukar ju vara han och jag som röjer bland motorcykelspelen (med mig som vinnare såklart). Men kul vare ändå! Maten sen då, kan ha varit den mest onyttiga middagen jag ätit alltså. Vi delade på en megapizza med allt möjligt på och den största nachostallriken jag någonsin sett, extra allt på den med. Gudomligt gott ska ni veta! Och så glass med fudge när vi kom tillbaka. Rullade till sängen sen.

Nu ska vi alldeles strax lämna denna lilla stuga och bege oss till huvudstaden.
Imorgon går flyget hem till NC igen. Hörs då.

Denvers skyline, inte kattpiss

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0