Breckenridge

Wow, idag sov jag ända till.. 4. Vad är problemet liksom? Passade Caroline på förmiddagen och efter lunch tog jag gratisbussen ner till main street. Så himla gulligt! Massor av små affärer på en enda lång gata. Hittade ett starbucks så jag satte mig på en bänk med min kaffe och njöt av solen, supermysigt. Förstår att "gå runt och kolla på 'söta' hus och surpla kaffe alldeles ensam" kanske inte låter riktigt som den vanliga Emilia. Men tror att känslan kallas frihet och jag kan inte få nog utav den. Mina hostparents är helt rädda och oroliga att jag inte har kul här, men dom förstår inte att det är precis såhär jag gillar det. I'm living in high cottons som grandpa lärt mig säga. Sydstatsdialekt är grejen. Imorgon ska jag i alla fall göra dom lite lugnare (dvs om jag inte åker ihjäl mig) genom att sätta på mig ett par skidor och ge mig ut i backarna. Upp tidigt imorgon alltså, blir antagligen inte särskilt svårt. Nighty


Kommentarer!
Postat av: Annnis

tacktack emilia :) hur har du det ? sjukt längesen.. du ska inte hem och hälsa på sverige lite? (a) nu är ju annisen 18 bast? det är ju de vi har väntat på i tusen år. så när du är hemma, det första du ska göra är att planera utgång med mig.. BARA SÅ ATT DU VET.

2010-03-16 @ 15:23:46
URL: http://annnagrohn.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag hoppas du inte har skadat dig idag;)

gullig liten stuga du!haha

2010-03-16 @ 17:49:31
Postat av: Emilia

inte en skråma ska du veta :D

2010-03-16 @ 22:57:38
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0