Helg

Måndag igen då ja. Tröttare än någonsin, har inte fått sova ut på hela veckan. I lördags jobbade jag lite på dagen och sen åkte jag till Nathalie, vi gjorde oss i ordning för äventyr och ja, det blev det verkligen. Vet inte riktigt vad jag kan säga om kvällen mer än att det var galet. Var tydligen basketturnering i Charlotte och det var svarta människor ÖVERALLT! Förlåt om jag låter rasistisk men alltså det var helt sjukt, haha. Träffade två asroliga killar som babblade på ett par timmar. Sen blev det lite dumt och slutade med ångest i min mage. Trots det, rolig kväll och! jag kom in utan problem, woh.


Igår var det aupair möte vilket innebar Gocart! Ska väl inte nämna resultatet, heh.. Sen åt jag, för första gången sen jag kom hit, en riktig köttbit och potatis. Kan säga att jag jublade inombords. Dagen i övrigt tillbringades med Elin. Underbart, behövde verkligen något annat att tänka på.

mycke snygga ja...


Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0