Golvad

"Did mamy have a good Spring Break?"
Herregud, ungen är 10! Hur gammal ser jag ut att vara egentligen? Grandpa tyckte jag skulle skaffa falskleg men kanske inte behöver det nu då. Hehe

Men börjar faktiskt känna mig som en del av familjen. För någon dag sen satt jag ensam på mitt rum och mådde inte super. Då gick jag upp till köket där dom andra var och satte mig på golvet. Så bara satt jag där och så kändes allt mycket bättre. Jag har något fel i huvudet tror jag :)


Kommentarer!
Postat av: mo

Näää fel på huvet har du aldrig haft... och ett jättestort hjärta är du född med... o såna behöver både sällskap o känna närhet o kärlek... Här kommer massor av det från din mo who loves you a lot!!!

2010-03-22 @ 19:51:57
Postat av: Emilia

Haha LOVE YOU, so much :)

2010-03-23 @ 03:47:17
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0